عشق واقعی
عشق واقعی
نشون دادن عشق واقعی به همه


تولدت مبارک امیرم

 

 

 

 

روز تولدت شد و نيستم اما کنار تو

کاشکي مي شد که جونمو هديه بدم براي تو

درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم

بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم

ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم

از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عکس بگيرم

من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون

چراغوني جشنمون، ستاره هاي کهکشون

به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم

هر چي غم و غصه داري يک شبه آتيش بزنم

تو غمهات و فوت بکني منم ستاره بيارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش

بيابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک

با ل فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک

عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک

فقط مي خوان بهت بگن

.

.

.

تولدت مبارك

 

پیشا پیش تولد عشقم امیرو جون رو بهش تبریک میگم

بذارتولدش بشه بازم تبریک میگم



نظرات شما عزیزان:

اجی فرشته
ساعت10:41---23 شهريور 1391
راستی من لینکت کردم

اجی فرشته
ساعت10:40---23 شهريور 1391
سلاااااام عزیزم شما دوست اسما جونی من واقعا شرمنده به خدا خیلی وقته که به نت سرنزدم چون سرم خیلی شلوغ بوده بایدببخشین که دور اومدم اما اگه کمکی خواستین من در خدمتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 20 شهريور 1391برچسب:,

|
 


سلام به همگی من وامیرتصمیم گرفتیم عشقمونوبه همه نشون بدیم وتمام اتفاقات خوب وبدزندگیمونو بنویسیم امیدواریم بتونیم به همه نشون بدیم عشق واقعی وجودداره ومقدسه

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

زینب وامیر

 

بهمن 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391

 

خواستگاری
راز پیرزن
امیرو زینب
امیرو زینب
گل صداقت
دریاباش درمقابل مشکلات
وقتی کسی رو دوست دارید!
عشق
تولدت مبارک امیرم
دوستت دارم
دریافت گوشی وموبایلهای آخرین مدل وتبلت وکنسولهای بازی به طور رایگان
زیباترین عاشقانه ها
عاشقانه
به ماه بوسه می زنم
دلم تو را می‌خواهد
تا ابد دوستت دارم
دوستت دارم
سلام

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس zeinab-amir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پاتوق دوستان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)